מרץ
07

מדוע צריך משרד תיווך?

מחפשים דירות להשכרה בתל אביב או דירות למכירה בתל אביב? אתם פשוט יכולים לקחת את עיתוני סוף השבוע או אתרי האינטרנט ולחפש דירה ללא צורך במתווכים. אז האם מקצוע התיווך חלף מהעולם או האם עדייו יש צורך במתווכי דירות?

אל תמהרו להספיד את מתווכי הנדל״ן, אמנם יש היום כלים מעולים אשר עוזרים לחפש דירות להשכרה בתל אביב או דירות למכירה בתל אביב, אך מתווכי הנדל״ן נשארו רלוונטיים מתמיד. בדיוק כפי שספר מתכונים אינו מחליף שף במסעדה, כך אתרי נדל״ן המציגים נכסים למכירה או להשכרה אינם מחליפים את מתווכי הנדל״ן.

כאשר אתם מחפשים דירות למכירה בתל אביב אתם יכולים להיות בטוחים שמתווכי נדל״ן ימצאו לכם את המחירים הטובים ביותר, וזאת למרות העמלות שהם גובים. הסיבה לכך היא די פשוטה – כאשר מחפשים דירות להשכרה בתל אביב וגם כאשר מחפשים דירות למכירה בתל אביב, תמיד תיתקלו באנשים אשר עובדים לפי ״שיטת מצליח״ ומנסים לתמחר את הנכסים שלהם במחירים לא הגיוניים, עד אשר יעבור הפראייר התורן ויחתום על חוזה שכירות או רכישה במחיר מופקע. לעומת זאת עם מתווכי נדל״ן זה פשוט לא קורה. הם חיים ונושמים את השוק ויודעים בדיוק מה המחירים. הם ליוו לקוחות בחתימה על חוזים אתמול, שלשום וגם מחר. כאשר בעל נכס מנסה לנפח את ערכו, מתווכי הנדל״ן יודעים בדיוק מה הוא שווה.

כאשר מחפשים דירות למכירה בתל אביב (או דירות להשכרה בתל אביב) ישנם שיקולים רבים הנובעים מתוך ההעדפות והצרכים האישיים שלכם; למשל כמה חדרים תרצו; איזו קומה הדירה, מעלית או בלי מעלית, מיזוג אוויר, מיקום וכו׳. אלו הם דברם חשובים אבל כאשר רוכשים או שוכרים דירה ישנם גם היבטים משפטיים ופרוצדורליים. כאשר אתם עובדים עם משרד תיווך אתם יודעים שהמתווך מלווה אתכם בכל הניירת ובכל הפרוצדורות ותמיד דואג לאינטרסים שלכם.

עוד היטב חשוב של עבודה עם מתווכים הוא היבט הזמן. כאשר אתם מחפשים דירות להשכרה בתל אביב, או יותר מזה כאשר אתם מחפשים דירות למכירה בתל אביב, אתם מקדישים זמן רב לחיפוש. הזמן הזה בסופו של דבר  הוא ימי החופש שלכם או שעות הפנאי שלכם. לעומת זאת, כאשר עובדים עם מתווך דירות קודם כל יושבים איתו ומסבירים לו את הצרכים שלכם. לאחר מכן הוא יסנן עבורכם את האפשרויות וימצא עבורכם את מה שעונה על הצרכים שלכם. זה יחסוך לכם זמן רב.

admin
Author: admin

Leave a Reply

תפריט נגישות